Bekräftat.

Har haft en hel dag på vårdcentralen idag haha, men anne hade oxå viktiga saker att uträtta så jag har haft lite socialt umgänge igen, vilket känns skönt :)

Började iaf med en latte på finkan. Sen begav vi oss till vård c. "Hur fan kom ni in?".. Eeh dörren va öppen kärringjävel.
Aja gjorde iaf prov grejj i halsen, vilket inte visade på "streptokopker" eller va hon babbla om. så då fick jag göra prov för körtel feber, skit tänkte jag nu e de kört haha, men de va lugnt. Hade bara halsfluss så jag fick tvinga till mig pencilin med lite lögner åså.

När jag hämtade ut medicinen blev jag grattad i förskott av apotekaren, sen frågade anne om jag fick dricka alkohol ådå stog det att de kommer fördröja läk processen men att det inte är ngn större fara. Skönt att veta iaf.

Over and out,.

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0