Förkyld.

Orkade verkligen inte upp i morse, så jag stanna hemma.. inte bra inte bra..
Men får skylla på att jag faktiskt är lite förkyld :P

Såg Alpha dog igår. den va sådär måste jag säga. Seg handling och även om Justin är ögongodis, så räkte de inte ända fram, hade velat ha han lite mer baad ;)
Men den va hyffsad, han va dock inte huvudpersonen som man tror att hela filmen ska handla om.
De va mycket om en annan kille som jag sett en film med för längesedan som hette "bang bang your'e dead" rekommenderas!!

Nu ska jag städa mitt rum, sedan göra lite hemma spa och ta hand om mig själv för en gångs skull.

"I wanna know you, better than I know my self, I wanna feel the air.." gaaah ;)









(Justin @ alpha dog)

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0