gnället fortsätter..

Jag har kommit fram till att det här är lugnt min sämsta vecka EVER!
Halsfluss, Nackspärr, feber, DH uppehåll pga Hockey, Hämta pencilin imorn vilket innebär 10 dagar alkoholfritt!

Jag har ta mej fan rätt till att klaga.
En positiv sak dock, var när pappa kom in med posten, vilket var min efterlängtade (och glömda ärligt talat) COSMO! de var fan som solsken efter regn. Nu har jag åtminstonde något vettigt att sysselsätta mig med.




Tack cosmo, you've made my day <3

Im listening..
Postat av: steph 4 fuck sake

värsta sämsta lov-veckan för dig, snyfftar med dig babe!!
call me om du vill haka på på drinkbjudning i helgen ;)
krya krya, peppa peppa ta i trä!! love ya

2007-04-10 @ 22:32:05
Postat av: Sara

Tack honey :)
skulle vara skit kul!
ringer om jag mår bättre! Love you to babe!

2007-04-11 @ 10:59:34

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0