Summering av helgen

Oj va längesen jag skrev.

I fredas var de nationella prov kl 8 sedan håltimme till halv 12 så jag lina, frida och steffie åkte till espresso house och käkade frulle, jag kan döda för deras frukost sååå gott!!



sedan vart det kund, och efter det kapade steffie allt sitt hår :) men lina gjorde ett bra jobb och steffie är hur fin som helst ;)

På kvällen var de en chill hemma kväll eftersom jag trodde jag skulle jobba kl o6.30 men när jag kommer till jobbfan har dom sagt feel jävla dag men jag jobbade ändå och drog halv 12.

På kvällen var vi hemma hos malin, lagade feting middag med förrätt, varm rätt och efterrätt. Jag camilla malin och steffie var det.
sen efter ett antal glas vin ringer ett skumt nr till Malins mobil jag svarar:

jag: Hallåå? vem är det är det ted?
Han: mumlar lite.
jag: heej jag heter sara och är vinkärring, Heeeej Saraaa!
Malin: vem är det egentligen?
jag: de är "ted"
Malin: vem ringer han ifrån?
jag: vem fan ringer du ifrån?
han: eeh alltså de e Malins pappa!

HAHAHAHAHAHHAHA.. fy fan har inte skämt ut mig så här på länge hahaha..



efter det kom det iaf Massa folk till malin och det va riktigt skoj, jag diggar robot dansen steffie hahaha ;)

Idag var jag på engla hår som vanligt, fick mess av bine, hon ville klippa sig så hon kom kvart över 2 till mig så klippte jag henne, o vi snackade lite skit om allt möjligt osådär.

Nu är det exakt 6 veckor kvar och det kommer gå fort får jag hoppas :)
Åker förmodligen till Halmstad på fredag, och är där över valborg, malin ringde idag osa att de skulle snöa på valborg :O ILLAAA!

Imorgon är de skola, 1 lektion som vanligt. kunder. sen ska jag färga therese förhoppningsvis, sen träna.

Over and ouuut!

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0