Tisdag.

Igår var jag en superfenomenal bil förare, fråga therese ;) de gick verkligen as bra att köra. Senare på kvällen mötte vi upp jennifer vid pratis för att ta promenad men de vart mest bara sitta o snacka haha.

Idag hade jag en lektion som vanligt på tisd. och dommi färgade mitt hår, thank's hun!

Pappa kom hem med en rosa ipod till mig för ngn timme sen, som jag blev helt kär i tills jag insåg hur jävla krångligt de va att få in låt faaanskap men till slut gick det vägen.. haha terroriserade danne för att få hjälp men jag är lite av teknisk iaf ;)

Imorrn ska jag shoppa, hör och häpna, avslutningsklänning men jag har alltid haft en bild av just den klänningen i huvudet i flera år sen nu bara hänger den där på MQ och jag MÅSTE ha den, har inte provat den än dock :S men de lär väl bli bra hoppas jag.

Ingen träning ikväll, måste plugga osen kan jag inte missa en sekund av DH.

Over and out

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0