Tisdag.

idag stannade jag hemma, hade ändå bara 1 lektion vilken skulle hållas i aulan om kost, så jag missade inget. Idag blir det pilates träning med Jenffa, kanske ska gå en PW med mamma nu på viby spåret oxå.

De e ju som sagt inte långt kvar till sommarn och jag måste verkligen lägga på ett kol
för beach 07 here I come ;)

Jag vet varken in eller ut, jag är tom inombords har jag kommit på.. de finns ingenting där inne längre och jag går mest omkring och bara är.. känns lite skumt men så är det.

Funderar på att dra en halmstad på valborg, då kan man ju iaf festa till ordentligt på krogen. men får se, annars blire väl uppsala.

Steffie berätta just att vi har hälso vecka i skolan, vilket innebär egen frulle, och massage imorn. MKT behövligt må jag säga :)

Och snälla lilla gumma!n Hade du inte varit så patetisk så kanske du fått en smäll men nu tycker jag fan i mej synd om dig!

Over and out!

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0