Toorsdag.

Igår var de frulle och avslappningsövning i skolan, sen slutade vi.
Slutar alltid tidigt på onsdagar när jag ändå måste vara kvar i stan till kl 3 eftersom jag börjar jobba då!

Så då åkte jag o steffie till spånga för att vänta på Frida, som missade tåget haha virrpanna!
Så då fick jag en Flanders glass av henne så satt vi i solen och åt glass och "paddade" som steffie skulle sagt haha. Det var myys.

Jobbet igår var okej, gick ganska fort. Men jag är dum i huvet som säger att jag kan jobba lördag 06.30-12.00 utan att tänka mig för så jag får skylla mig själv. men de  e ju pengar iaf.

Idag är jag leedig, undebara leeedighet. Så jag o Malin ska pallra oss in till Barkarby och söka jobb :)








(en liten rättelese från föregående inägg, så menar jag ju sjävklart inte steffe, på den där "lilla gúmman bla bla bala.." bara satt ni veet!)

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0