torsdag.

Imorse gick jag förbi Sandra för att lämna pengar till Hultan biljetten, sen mötte jag upp Malin som lekte med Melissa i lekparken, söt unge asså :)

Sen åkte typ 5 bussar förbi mig som jag inte tog för jag skulle åka en halvtimme senare och då kommer ju självklart ingen! GAAH!.. så jag får gå/springa från vivo till tågstation men jag hann.

Hade prov i sv, alla sms:a varandra som galningar haha de va ju tur att vi pluggat på olika saker så vi kunde hjälpa varann, och dommii, you ouw me (eller hur fan de stavas hahah)

Sen vart de chill ute i solen, myyys :) Frida lekte fotograf och tog lite bilder, kan lägga upp sen kanske om de finns ork.
Jag och steffie kom fram till att vi måste festa snart igen, och då informerade jag henne om att min natt buss som jag dessutom stått i timmar och väntat på när jag varit ute, HAR SLUTAT GÅTT! thanks camilla att du sa de annars skulle jag väl lik förbannat stått där igen nästa gång, de e skit o bo i buschen asså! Men vi kom fram till att sovplats oftast ordnar sig ändå haha :)

Sedan hade jag kund sen mötte jag upp mamma och pappa och åkte hem, och städade.

Snart blir de middag Lax o kinoa muuums.. Imorgon blire Halmstad :)

Tråkigt att inte fira Valborg med mina hoe's men de får bli nästa år ;)

Over and out.

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0