Äntligen fredag.

sitter här hemma och väntar på att mammi ska komma hem så vi kan åka o köpa massa godis!
ikväll blire svullar kväll.

Grattis Malin till lägenheten :) extra grattis att den är så nära mig så jag kan va hos dig 24/7 ;)

Idag var en rolig och busy dag på salongen, cilia hade köpt mumsiga muffins som vi fikade med, hade lite kunder osådär, flöt bra, roligt,

Kom hem, badade min lilla hund och klippte henne haha. söt boll.

Kikade lite på MTV och timbaland och keri hilsons låt -the way i are kom upp. Åååh Halmstad nostalgi. jag vill dit NU!!! älskar allt som har med den staden att göra, människorna, havet, nära till allting ute ställena ALLT! me love it.

 


Saknar syster som jag bott med större delen av sommaren, och peter såklart som inte pallade med oss när vi blev på flumm humör haha. Men dom ska nog komma och hälsa på snart hoppas jag,

Känns lite kaosigt nu allting. känner att jag inte har någon ork till någonting. orkar inte helt enkelt.
Höst depression redan?? fast jag tycker att den här "små kylan" är lite mysig på något sätt.

20 års fest imorgon, trevlans, inne kväll ikväll, om inte malin lyckas tvinga ut mig men de tror jag inte hon lyckas med..



Ge mig min underbara stad Halmstad, och ge mig den NU!!!

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0