Egen hårvård.

Andra skoldagen.
Kapade Linas hår så fin du vart gumms, sen jämnade hon till mitt snea hahaha!

Sen åkte jag hem, träffade therese och drog en fika på fnkans uteservering.
Märkte då att dom bytt ägare, och jag måste säga att dom nya var hur bra som helst, världens största och smarrigaste toast, god latte myys!

Ska kanske tvinga pappa att ut o köra senare. Körkortet måste jag kirra snart asså!

Ska kanske träffa malin och therese ikväll. trevligt men jag e ganska så trött..

Puss hej.

 

(Här kommer även lite bilder från gårdagens fika)

   

(plus lite halmstad bilder.)

   

Lite suddiga dock!

Im listening..
Postat av: Anonym

tänkte bara förtydliga vad jag tycker, honey, om du fattar ..huh?!snacka om bra smak.japp.och ja, det var den jag mena.shit fattar du?!.aja.ses mondaymorning!

2007-08-23 @ 23:28:15
Postat av: Anonym

kanske ska skriva att det var från mig också...heh/natalie

2007-08-23 @ 23:28:39
Postat av: sara

jaa jag vet haha jag förståår precis! MUMS! haha

2007-08-25 @ 11:41:14
URL: http://saarailona.blogg.se

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0