Ge mig min mobil!

Jaa du.

Lördags kvällen/natten började prima. Satt hemma med malin och therese och förade.
Senare drog jag o Malin till Rickards, jag hade iaf svin kul och träffade massa gamla vänner och trevligt folk!
Minglade runt med alla man vänner och bekanta och hade en super kväll tills ca en kvart innan de stänger.

Då har antagligen min mobil (en VECKA gammal) ramlat ur min kuvert väska, ner på dansgolvet och en kille hittar den går till baren, kommer inte fram, och ger den istället till någon som står i bar kön!!!!!
Hur man nu kan va så dum övergår mitt förstånd, men den är spärrad nu iaf så den går inte att använda.

Hoppas den lämnas in till polisen.
Kan ju bara säga att hittelön kommer utdelas om den kommer fram!
Annars får man väl köpa en ny.




Riktigt surt må jag säga, eftersom kvällen annars var så otroligt lyckad! försökte kika runt efter mingelbilden men tror inte dom kommit upp än.

Nä nu ska jag göra de som jag satte mig vid datorn för att göra, nämligen sätta igång med bröllops pluggandet!

Ajuste, preliminärt kan ni INTE ringa mig då mitt simkort kommer tillbaka om ca 2 dagar. så tills dess är jag onåbar förutom hem telen eller så.

Tjing.

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0