Hemma igen.

Jaa nu har 6 veckor gått och tillbaka till verkligheten igen.

Lite summering av sommaren i halmstad är väl
sena utekvällar, pirr i magen, mys pys, trevliga människor, 4 HELA dagar på beachen, skit väder, jobb, glassbar, shoppning i massor, röjj i  och annat mindre trevligt i Falkenberg m.m

haha en rolig sommar med andra ord. vi total röjde mårtenson och cafeet. vill redan tillbaka.

Kommer sakna dig älsklings syster!

Tillbaka till plugget, trevligt att träffa tjejerna igen :) haha var visst inte bara jag som tagit till saxen och klippt lugg, utan även natalie och steffie, dom va så snygga såå!

träffade therese idag oxå, har saknat henne massor. jennifer och anne drog ju till grekland igår så de kommer ju dröja en hel vecka till innan vi kan ses, tråkigt! Malin ska bli min nya sambo, för jag tänker flytta in hos henne sen hihi saknat dig massor!

Imorn, egen hårvård, sen börjar lektioner som vanligt redan på onsdag. TRIST!

Lägger nog upp lite bilder senare. och kanske skriver lite mer utförligt om sommaren om jag orkar annars skiter jag it ;)

Over and out.

Im listening..
Postat av: Natalie

men sara, ska du inte berätta Lite mer om Falkenberg?!varför var det mindre trevligt där?berätta nudå!!fan, luktar det inte lite urin här....?

2007-08-20 @ 21:41:59
Postat av: Sara säger

Hahaha jo, när jag har bearbetat skiten (eller kissen kanske man ska säga) klart så kanske de kommer upp i ett inlägg, men bara för din skull haha!

2007-08-20 @ 22:00:25
URL: http://saarailona.blogg.se

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0