Lördag.

Mötte som sagt malin på torsdags eftermiddagen och tog några cider på Jonas Finka. Måste säga att dom nya ägarna återigen är helt underbara! Höll öppet så länge som vi ville stanna, så dom hade öppet ca 1 och en halvtimme längre än va dom skulle. Ros till dom!

Fredag
Back to practise! Roligt att vara tillbaka på salongen!
Fick en kund som jag skulle klippa (en gubbe) så håret, mustachen och ögonbrynen haha.
Sen kom det en till kund som jag fick ta i sista minuten så de va kul.

Tog tåget in till stan med therese sen. Hon köpte ett par jeans och lite tröjor, och jag köpte ingenting! just det ingenting. kan inte minnas senast jag gått i affärer utan att köpa en endaste sak. haha måste va någon sjukdom eller nåt, och jag lovar den är värre än frost. haha. Men jag är ändå stolt över mig själv och känner mig duktig!!

På kvällen åkte jag och therese hem till Christians lägenhet och hade as trevligt lyssnade på massa gamla godingar som väkte många minnen.
Sen mini utgång mötte malin och stephanie trååkigt var det.

Pratade även med en vän som sa att han hade träffat min klasskompis Frida Ohlsson på Dalarö i sommar och att han varit på Napa samtidigt som hennes vän -05 haha han sa att världen var bra liten och det är den tamej fasen!

Jag har bestämt mig för att röja rikards ikväll iaf! och de tänker jag göra sådeså!

Ska snart cykla till stallet, känns lite över ambitiöst, är något bakis. Men har ingen här som kan skjutsa mig :S men men motion är alltid motion.

Imorgon kommer Jenffa och Anne hem :D

Måste bara lägga till dagens lärdom:

* Cykla ALDRIG onykter, gjorde de igår igen och likförbannat gjorde jag hål i mina nya jeans gaaah!
kan jag någonsinn lära mig??

  

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0