Onsdag.

Relativt lugn dag. Hade bara religion och svenska!

Haha frida fortfarande lite rund om fötterna, och natalie jag veet att du är avensjuk på Sams "vip-kort" på grönan hahaha.

Steffie blir ritad som kines för att hon har så söta alfons-kompis-milla ögon :) see your self-->



(var egentligen en annan bild av steffie jag va ute efter men den tycks vara försvunnen så denna fick duga haha)

Sedan hemåt, tog en PW med frodo. Behövs för att få bort alla sommar glassar som lagt sig uuusch!


Frooodooo!

Ikväll ska jag nog köra lite bil.

Längtar till fredag, för då blir de lite shoppning med therese, sen kanske utgång på Seven, får se har inte riktigt bestämt mig än!

Over and out.

Kiss kiss.

Im listening..
Postat av: steph

HAHAHAHAH !!! din sjuka jävel.......... :p ses imorrn bajs!

2007-08-22 @ 19:42:04
URL: http://stephanieh.blogg.se
Postat av: Sara

hahaha men de e ju liikt hahahhaa

2007-08-22 @ 20:20:47
URL: http://saarailona.blogg.se

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0