Torsdag.

Såå seg dag i skolan.

Jag och Lina köpte våra livs sista brownies för nu ska de bli ändring på matvanorna!

Jag har bokat teori prov!! Gaaah! så de e bara o börja plugga. tänker inte säga när men de e i oktober iaf. Var tvungen att ha lite pluggtid innan fast jag vet att jag bara kommer att plugga kvällen innan iaf haha.

Sedan har jag sökt jobb på en klädes butik, om nu mejlen kom fram??

Sen ska jag duscha, laga mat, och iväg och träffa malin på lite "after work" och fira hennes nya lya :D

Jag och lina tjöt till av ett glädje rop idag! VI SLIPPER SISTA LÄRLINGSÅRET !!! nu är de första gången frisör elever får ta gesäll brevet direkt efter 3an vilket öppnar en massa möjligheter för mig som tex. vill ut och resa och kanske sticka som au pair ett år till usa eller nåt! så de va en rolig nyhet!

Hur mycket arbete som helst i skolan nu!
Förstår inte hur jag ska hinna allt! ett projekt om hur ett bröllop, jag vill ha, från början till slut med förlovning till smekmånaden, alla kostnader allting, gosch de kommer ta sin tid.

Sedan våran mode visning i januari, och student skiva. Hur fan ska man hinna allt? till råga på de så måste jag ta körkort oxå...

Jaja kan inte sitta här hela dagen. Kanske skriver mer sen

caio!

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0