Äntligen hemma.

image202
Hektisk dag, hektisk  vecka = lite bloggande.

Har varit mest skola, praktik och arbete för min del.
Slapp bröllops redovisning idag, jag + halva klassen ska ha de nästa v. lite irri när man va förberedd för idag men shit the same.

Sam hade med sig daim till alla haha, och jag fick en välbehövlig massage, tack sam!

Idag öppnade våran butik :) weei bajs stressigt ett tag men sedan lugna de ner sig.
Var hemma i bålle 10 i 12 i natt så jag e lite små seg.

Imorn e jag ledig ska köra kl 13,20 i enk. sedan direkt till jobbet och jobba 16-21 så de blir min fredag det.

Höll ju nästan på att glömma, stillade min shopping turst en liiiten smula med att köpa en t-shirt till mig själv och en julklapp till min syster åå i love min t-shirt...
snyggare på ofcourse.


   

"Om du handlar för mer än 200 får du en brödrost på köpet, smiiile"

Im listening..
Postat av: emma

sjukfin tischa!!! var är den köpt?! :)

2007-12-07 @ 19:32:26
Postat av: s

I know :):) på MQ .

2007-12-07 @ 23:35:12
URL: http://saarailona.blogg.se

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0