DR. reunion..

CASALL ELLIPTICAL BS 960

hejsan hoppsan.
Igår var jag på stadium och köpte mig en ORBITREK PLATINUM, bara att de heter något annat på stadium kommer ej ihåg vad just nu, Som peter håller på att montera ihop just nu :)

Sen släppte pappa av mig i k-ängen hem till therese nya lya, fin fint :) där var anne och jennifer, som by the way blev skit snygg :) sen gick vi på Golden Cave och käka middag och sen till alexandras och drack lite cider, hur mysigt som helst, eller hur? HOJT! haha.

Sen åkte jag hem, kikade lite på gudfadern och sen gick jag o la mig.

Snart ska jag till centrum tänkte kika in high light efter något att ta på sig ikväll, sen blir de duck road reunion :)
ska bli super roligt.. sen efter det förmodligen rickards.

Nä nu ska jag göra mig iordning. pusspuss

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0