Gott slut, gott nytt 2008

Hej hopp. idag är de nyårsafton.

dagen började med träning på nya orbie framför oc. nice.
sen till centrum, och om ni kommer ihåg skorna i lammull som jag va kär i för ngn månad sen så hittade jag ETT par på sko affären här hemma omg tänkte jag och gick och tog ut pengar.. när jag kommer tillbaka e dom SÅLDA SÅLDA!!! den jävla skon har jag sneglat åp i 2 veckors tid och inte fattat att de va den!!! samma storlek o allt.


vilken jävla otur man får ha ibland morrr!

köpte iaf en ny mascara och ögonskugga..


Nu sitter jag hos malin som förbereder middagen för fullt!

Förrätt: tonfisk röra på toast.

Varmrätt: honungsglaserad anka med klyftpotatis och rotfrukter.

Efterrätt: choklad puddning med hallon och vispgrädde med fras av kexchoklad innuti.


Hon är en hejare på att laga käk min lilla Malört som jag äskar very mutch!!


Nu ska jag göra mig klar med de sista.


och som en klok vän skrev:

Gott slut, och gott nytt allihopa!

NYTT ÅR. NYA MÖJLIGHETER.


Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0