I don't know.

Jag vet inte vart jag ska ta vägen eller vad jag ska göra, snart är skolan slut och mitt mission är att flytta så fort det bara går. Men vart har jag inte bestämt, om de blir halmstad eller stan eller gbg eller var som helst. i donno, och jag får panik.. jag gillar att ha saker planerade.. jag vet inte vad jag vill.
Jag vill ju även ut och resa, men vart och med vem? kanske åker som au pair 1 år iaf. men då vill man ju ha jobbat i minst ett halv år innan så man är säker på sitt yrke och har gesällen och allt klart så man kan komma tillbaka och jobba ordentligt sedan.. Man vill ju inte att åren ska rinna förbi och man ser tillbaka och tänker "fan att jag inte gjorde det" jag vägrar! de är väl nu om nåt man har chansen att "leva livet" och hur gör man egentligen det? finns det någon som kan berätta det för mig så blir jag glad. Ena dagen vill jag det ena och andra dagen vill jag något helt annat. Jag vill att allt ska hända nu nu nu. men jag har ju egentligen en massa år på mig att göra mitt. men sedan vill man ju dra sig tillbaka och skaffa barn och radhus och hela köret, när ska man ha tid med det liksom?

Jag tror att jag hamnat i en 18 års kris..

Im listening..
Postat av: emma

hej, jag vill göra nåt med mitt hår men vet inte vad.. vad är inne nu? typ frisyr och färg vet du?... tack!
Kram

2007-12-10 @ 13:18:37
Postat av: sara

hej emma :)
hej emma :)
för den vågade är det jätte kort, nästan kill frisyr. annars är mitt bena och lugg hett, samma längder inte så mkt uppklippt.. håret ska ha en naturlig färg, inte randigt. däremot kommer sannolikt kontraster i håret att komma senare.. hur har du nu då?
kram

2007-12-11 @ 22:21:44
URL: http://saarailona.blogg.se
Postat av: emma

mitt bena halvlångt och bara hänger typ haha.. tack :)

2007-12-11 @ 22:42:51

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0