Lucia.

Kommer till skolan, trött som ett as.. hör en jävel på skolgården tuta, men de va nämligen ingen jävel de va Lina :)(och steffie) som hade kört  till skolan och försökte hitta en parkeringsplats.
Tog kort men den lägger ja upp senare.

Sen bröllops redovisning, mat med pepparkakor och Nathis mim spel.. hahaha jag dör..
Sen frisör teori men bara kort för vi fick lussebullar av Cattis som vi käka och satt och pratade massa skit.. haha garvar för mig själv när jag tänker på det.. hahaha natalie du e fan cp sjuk.. En riktig höna pöna lover som suger på Hugo! hahahaha.

Steffie va bakis o skakis, tappat sin mobil igeeen! att hon aldrig ska lära sig..

Till praktiken efter skolan och sedan hem, ska till stallet snart. har precis slängt in en tvätt oxå.




Riiing riing..
Evas man svarar: Hallå?
Natalie: Hej de e natalie är eva där?
Han: EEEEEEVA, de e Natalie igen.
Natalie: Hej :) jag ville bara tacka för en jätte trevlig show!


Haha hur sött e inte de lixom?

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0