Shame on me

Har varit seg igen.
Juldagen arbetade jag sen så kom peter och rebecca sen impuls vid 12 på kvällen ville vi ut så kimby skjutsa mig anne, jennfa och Malin till Terassen.. Så mkt folk, och folk som lacka som stått i kö i 2 h och vi fick gå in direkt men de förstår jag,.. ´träffade lite gamla kompisar och så vidare.. mys..

Sen kom ängeln och hämtade oss oxå när de stängde.. åkte på efter fekke till Mattias med Tom och emil o dom va där så de va massa bekanta och några nya,

Haha grabbarna hade öråd och jag fick 2 svarta kameler! för jag spillt ut en drink morr,. sen fram mot halv 6 tiden så va de trötta steg hemåt..

Gick upp kl 11 iaf igår sjukt duktig och Peter och Pernilla kom hit med stella mys pys hela dagen,

Idag åkte vi till danderyds sjukhus och hälsade på farmor lite problem med vägar och etc. men de löste sig.. sen åkte vi till Kista och vi käkade jag tog egen plockad sallad haha men inte de bästa för de andra såg mkt godare ut..

sen skulle vi hämta pappa 40 min senare så jag hann i princip bára in på gina, köpte en lång randig tjock tröja och typ en klänning.. men vi ska shoppa imorn med.

Nu ska jag ta mig ett glas vin (rött ofcourse) och chilli brilli med syster min,.

Pusspiuss

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0