Svetlana får g*** i helgen.

HAHAHA. ja igår var vi på cp humör och hade kul (iaf jag)
svetlanaaaaaa, + sara =sant...eller??

Var hos Hårologerna, intressant lite tröttsamt i slutet dock, hade lite diskussioner om hur vi ska inreda våran salong men svetlana får en egen hörna med krimskrams för vi andra vill ha stiiil rent.

Nej jag e fortf. dunder trött. Plugga bröllop tills kl 00.30 inatt och BLEV KLAR MED SKITEN :) har bara en ynka bild kvar att sätta in.

Var på praktiken hela dagen idag stressigt mkt att göra, men alltid lika trevligt.

Ikväll ska jag va kattvakt åt malins kattor så de e typ hem och vända för min del, och jag håller med nathi ibland att jag förstår knappt själv hur jag orkar hålla igång. men så e de.

haha prata precis med malin och hon har kommit på att disco marie är en kille Hahahah..


Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0