tisdag :)



Igår va de skola sen direkt till jobbet för min del.
Sov hos faster i sumpan sköönt :)

Gick upp halv 10 sen gympa, badminton haha min arm värker än ;) sen slutet på Schindler's list. hemsk och bra film.. Sen direkt till Salongen. Fick K-PAK's 4 stegs schampoo + inpackning för jag hade skött mig bra tyckte anne lie, så söt. tackar så hemskt mycket :) mamma hämtade mig iaf, slängde in min frisör stol i bak sätet sen åkte vi till stallet.

direkt efter stallet hem till anne på födelsedags middag, grattis gumman.
Hennes pappa undrade om glaset var tillräckligt stort för min röd-vins konsumtion men jag sa att jhag förmodligen behövde större och han föreslog en hink haha. jag e mobbad.

Imorgon blir de skola, arbete sedan förmodligen utgång.

Dagens grattis:
Till Angelica på 18 årsdagen
Och till Alexander på 20 årsdagen.

Pusspuss

Im listening..
Postat av: Angelica.

tack så mycket hjärtat :)
det var myys det

2007-12-13 @ 14:36:11

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0