tjingpling.

image205

Körde tidigare idag som sagt, men lite irri faktiskt.
Innan sa hon att jag var klar med massa grejjer men innan vi ens åkte så hade jag de kvar, skuumt. vill bara att jag ska köpa lektioner dom jäävlarna.

Åkte till stan sedan, jävla skit SJ tåg förresten, 105 kr!!! för 20 min restid jävla fitta, sur kärring va de oxå, åkte by the way samma tåg som han i telia reklamen oxå, som hade massa medelålders tanter efter sig haha.

Väl i stan mötte jag upp Malin en kvickis, stackare, i know the feeling, du klarar de nästa gång, bara 3p ifrån inte kul.

jobbade sedan, köpte lunch, eller a en naturdiet så kollade jag kylen i personalrummet, FULLPROPPAD med smörgåstårta, prinsesstårta, mackor sallader m.m så en liten bit av båda tårtorna slank ner oxå ;)

Efter jobbet åkte jag hem till anne, såg finalen på idol, Bra där Marie :) men amanda e oxå grym. käkade naturgodis och drack lite vin sen blev jag så trött så jag knallade hem. haha lyssnade på Bines inspelning från förra lördan oxå haha, sjukt.

Nu ska jag nog lägga mig isängen framför ngn bra rulle, typ oc eller trolltider :)


Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0