Klant arsel.

Jaa, du här e man jätte stressad och hungrig på lunchen så man råkar klirra 5 glas på Åhlens, lyckat Sara. väldigt lyckat, typiskt min otur haha.
Blev iaf inte ersättningsskyldig haha, vilket var skönt.

"Vart brukar du röjja nånstans" -kund hahaha
Idag hade jag kund och fick 20 kr i dricks. ganska snålt, men bättre en ingenting. Glömde nyklarna IGEN men steffie har tagit hand om dem så de  e bra.

Imorgon ska jag förhoppningsvis supa mig full och odräglig, men inte ensam såklart.
Lina och steffie håll i er för imorn ska vi röjja haha. :P


Jag saknar träningen!! måste komma igång igen, men ska iaf köpa en "tramp/trapp?" maskin på stadium, så jag blir fit for fight framför oc varje kväll haha :P

Ajuste höll på att glömma, fick ett mystiskt telefonsamtal idag.
-Heeej babe!
Hur är de? hur mår du?
-eeh, vem e de?
-Vaa? de e ju jag!
-Vem?
-Mäh, din HAMSTER. *klick^*

sedan fick man ett sms, oj då, ringde fel HAHAHAHA. stackarn!

PUSS
HEJ.

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0