Onsdag.

Jaa du stephanie, ikväll efter 12 är det din dag!<3
Fan va jag blir avunsjuk. Men eftersom de gick så fort för att du skulle fylla år så hoppas jag att de här 3 månaderna oxå rullar på fort.

Igår körde jag med bilskolan PANIK!
hjälp trodde de skulle gå mkt bättre än de gjorde. men de e bara o öva öva öva.

Ska åka och gymma snart. Jag e så duktig.. eller jag börjar bli.. igen haha.
Sen ska jag jobba, och sen ska jag hem och träffa syster min och dricka lite vin o snacka skit som brudar gör haha.

Jag han inte få med mig legget in till jobbet, för då hade jag självklart varit med och firat steffie.
Men de får bli ngn annan gång.

Ajuste jag fick flipp igår och tog ut mina extensions HJÄLP :O massa lim kvar i hår botten usch jag vill inte ens kolla på skiten...

Pusspussss

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0