Onsdag.

Veckan har gått mutcho fort.
I söndags var de resturang besök för mig, anne, malin och steffie.
Blev 3 rättare för mig och anne, å jag måste säga att de va de godaste jag ätit på länge.

Bara 2 dagar kvar, sen e de loov!
Men de blir iaf till att festa imorgon, och jag måste verkligen till skolan på fredag hur bakis jag än är för vi har ett grupparbete i Rokokon att redovisa, och man sviker ju inte lixom ;)

Åh, jag blir så frustrerad, eller trött? förbannad kanske? irriterad? aa jag finner fan i mig inga ord, äcklad?. Hur lågt kan man sjunka? herregud, människan e DESPERAT!
Förstår inte hur man bara kan falla ifrån varandra helt sådär. Från att var allting till ingenting.
Men en sak förstår jag, och de e att människor förändras. och jag inser mer och mer att det här var rätt beslut att fatta. vi är verkligen på olika nivå i livet just nu.

Jaja, nog om det. Imorgon blir det extrem styling på dockan som gäller haha.

PUSS HEJ. jag klarar mig!

Im listening..
Postat av: Anne

Golden cate=godaste maten ffs ;D
yeeah fest ikväll bejb! fan va kul :D

2007-02-22 @ 09:00:35

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0