Underbara fredag.

Den här veckan har verkligen gått fort, praktik i måndags, järvsö tisda hemma ons tors.
Sen idag när jag kom till skolan var  både gympan och engelskan inställd så de blev en ganska lång håltimme, men de va värt väntan för halv 12 till halv 4 hade vi make up kurs.

Riktigt kul och intressant, hur de e med färger som kompletterar varandra, de finns över allt!
I hårfärger, smink ja allt!
Jag vill framhäva det gröna i mina ögon så då la vi en lätt röd nyans som skugga, synd bara att de inte e de snyggaste att gå runt i röd skugga annars vart de riktigt ballt när färgerna tar fram varandra :)

Ikväll blir det bara att chilla, mötte anne på en liten snack promenad, Men jag e taggad på fest humör imorgon.

Får se om jag pallar gå upp i morgon för att gå på steppen. Har inte tränat på ett tag nu för jag har verkligen fullt upp nu med jobb, skola och körkortskurs. Men fan jag borde verkligen...

Om 17 v e de min dag :P

PUSSPUSS


Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0