Bakis söndag.

Ja, vad ska man säga om helgen som gått. Inte spec. rolig men inte spec. tråkig heller.
I fredas var vi bara hemma hos anne, sen i lördas va vi hos anne sen hos robban.
Kom hem kl 6 imorse när mamma skulle upp haha hon blev minst sagt förvånad när jag stog där haha.

Pallrade mig ändå upp hyffsat tidigt, runt halv 1. åt min pasta sallad som mamma köpt sen va de bara ut med pappa och köra :) HAHA.
Men jag är bra, pappa säger att jag har den rätta känslan YEEAH.
Nästa månad ska jag gå körkorts kurs.

Jag är så trött på allt nu känns de som, har ingen energi kvar, jag vill bara bort här ifrån..
Dra någonstans och bara vila upp sig skulle kännas som ett stort +!

Ciao

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0