Bra av mig.

Försökte ändra lite grejjer på den förra bloggen så den går inte att använda längre.
Men skit samma saker som händer.


Nu har jag bestämt mig att mitt nya liv ska börja. Nu jävlar ska jag ta tag i träning och allt vad det innebär, man måste ju bli lite slim innan sommaren..

allt är så upp och ner med allt man vet ju varken ut eller in längre..
men man blir nog klar i skallen så småning om, hoppas jag iaf.

nu har jag kommit in i vardagen igen, vilket inte alls känns skönt, några veckors ledighet till och jag skulle må prima.. Fick höra att jag dessutom har sportlov en vecka senare än alla här hemma alltså v.9 vafan ska jag göra då??
åker nog till Halmstad eller något. men jag får ju iof inte missa stephanies 18 årsdag :) ser jag mycket. fram emot :):)

ciao!


Im listening..
Postat av: Angelica

Gumman, det ska bli så bra de;) jävlar vad vi ska träna! sluta röka,sluta äta godis!
Äta nyttigt GOGOGOG ;) har inte käkat nått skräp än iafl :) hehe

PUSSSS

2007-01-09 @ 22:26:51
Postat av: Sara

haha jag drack diet-pulver mix i morse istället för frulle braa va? :D

2007-01-11 @ 17:03:52
Postat av: Angelica

MMM SKIT BRA ;) SKA OCKSÅ BÖRJA MED DE NU HAHAH

2007-01-13 @ 17:12:50

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0