Torsdag

Igår på svenskan frågade Monica om de va några som var intresserade av teater biljetter, Steffie och Natalie nappa direkt, men jag var tvungen att checka med jobbet först.
Gick dit ringde ALLA ingen kunde, sista utvägen va att fråga Fobs som redan hade jobbat från 6 på morgonen om han kunde ta mitt pass som e 15-21.30 (när han egentligen skulle slutat 14.30) och han sa ja! åå underbara fobs. stackare. haha

Så vi såg iaf Djungelboken på stadsteatern, de skulle vara 2027 eller nåt och jorden hade förstörts av människorna, allt utspela sig på plattan typ, reggae vargar, Brats apor, och transa Baghera.
Den var hur som helst väldigt bra så de ska göras om :).. ´vi hade gått runt och kollat på skor på tok för länge så de blev panik när vi skulle käka, men det blev en helt okej kina krog, så de ordnade sig :)


Idag har jag varit väldigt duktig, mamma gjorde en diet-mix pluver/vatten till mig i morse istället för frulle, haha smaka helt okej, typ som milkshake men de blev lite för jobbigt att surlpa i sig allt på slutet, men vafan man e ju ingen färsking :P
Ikväll ska jag o therese promenera till skörby stallet, powewalk haha!
Så om du känner fört, så joina!

Ciao

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0