Bye bye!

Har egentligen inte tid o skriva. ska med flyget som går 10 i 1.. alltså måaste jag sitta på bussen kl 11 och jag har massa ärenden innan puuuh va jobbigt!

Helgen i korta drag.

Freda. krogen med malin o steffie, massa gamla folk man inte träffat på länge. skum kväll som vanligt,.

Lördag. baakis trodde inte jag skulle palla göra ngt men camilla tvingade iaf med mig in till uppsala på Seven, skit roligt med massa äventyr, sara kirrar efter fest ;) haha träningsvärk?? :P slagsmål oj då!

sjuk kväll men rolig.

söndag bakis dag.
hyrde 2 filmer hostel + ngn annan med massa svenska kändisar (andreas wilson, fares fares, alexander skarsgård) men den va engelsk haha. alex skarsg. var transa i hela filmen haha. sjuka filmer sådär dock tyckte jag.

Kom hem för sent för att orka packa så upp med tuppen idag. har packat för 6 veckor men känns ändå som man inte fått med allt man vill.

Halmstad here i come.

Puss hej alla mina underbaringar! vi höres!!!

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0