Slut jobbat! (på ett tag)

Oj oj redan torsdag denna veckan har gått fooort!

Måndag, back on engla hår!
Skönt att komma tillbaka till ett jobb man är intresserad av och gillar!
Jobbade 3 h bara, varav 2h att plocka ut linneas löshår, haha hade blåsor på fingarna måånga dar efter det.

Tisdag, leedig!
Spenderades med Therese x2 och steffie, drack öl och snackade skit, flummiga som vi är haha.
Mycket trevligt!

Onsdag, arbete!
hände inget spec på dagen.
På kvällen kom lina och steffie förbi och vi käkade good mat och snackade skit och drack lite. Mycket trevligt att träffa dom igen, synd bara att Natalie banga, för ovanlighetens skull ehuuum..

  
     
(bilder stulna från steffies blogg.)

Torsdag.
Idag, alltså ;)
Emma kom till jobbet, färga hennes hår och klippte mycket nöjd.
Sedan hade jag en kund, madeleine som jag klippte och de visade sig att hon hade spleat fotboll med min syster och haft pappa som tränare typ 98-2002 haha snacka om att världen, eller aa bålsta e litet haha.
Senare skulle jag ha en till kund, men han hade missförstått att han fått tiden så, så vart de inte haha.

Fredag imorgon.
Ska äta lax och dricka med malin och steffie, sen får vi se var de bär av, haha vet nog var de blir om dom får bestämma. Men på lördag vill jag ha RIKTIG utgång haha.

Over and out, en mycket myycket trött sara.

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0