Söndag.

Trevligt i fredas sen krog-hak!
Mattias jobbade som vakt treevligt, haha "Sara har du fyllt 18 nu så du slipper smyga in här" hahahaha.

Blev ganska mycket cider drickande, så när jag skulle åka hojjen hem SÅ VURPAR jag sjäälvklart.
Haha först tappa jag dojjan sen åker jag o hämtar den, sen så vurpar jag in på en annans garage uppfart haha fy fan va typiskt mig, så jag kan knappt gå, mitt knä är helt uppskrapat. men jag får skylla mig själv, dont drink and cykla!

 +  =

Lördag pallrade vi oss upp tidigt, tog 10 över 10 pendeln in till stan..
Dåligt väder, lite bakis men jag hittade ändå ganska mycket kläder som jag köpte så jag e nöjd!!

Inatt drar family till Halmstad och jag blir ensam kvar :/.. ska ju jobba på engla hår som sagt.

Igår kväll blev en riktig chillar kväll, orkade helt enkelt inte göra annat.
Ikväll ska jag kanske klippa Jenffa, har lovat henne att göra de nu i helgen.

Ajuste mina och malins Ab-tronic har kommit nu! HAHAHA. så nu ska jag ha värsta fitness veckan med NYTTIG mat och abtronic användande.. haha kan ju uppdatera om den fungerar haha.

Abtronic Pro

Over and out.

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0