Torsdag.

sitter här i min ensamhet, alla andra är och kollar på Peters DM match mot HBK. heja heja peter hoppas ni vinner!!

Idag pallrade jag och peter oss iväg till hans tatuerare, skulle nämligen beställa tid till en ny tatuering. men han hade fullbokat TILL JANUARI. gosh! men han ska ringa iaf om de blir något återbud.

Igår målade vi andra omgången i syrrans lägenhet när mamma kommer med ett brev till mig från netto.
"de e nog att du fått noll kronor i lön"
Mmm sa jag surt och öppnade. MEN TJI FICK HON (och jag) för de va nämligen nån sorts semesterersättning och inarbetade dagar så jag blev hela 6833 kr rikare YEEEAH satt inte helt fel må jag säga. så pang iväg till stan och shoppa.

köpte en klännig, en tunika och en jacka. sen beställde jag klipp och färg men jag är SJUKT missnöjd. jag sa baraa topparna han har förstört hela min frisyr som dessutom hade växt ca 5 cm!!! nu är ena sidan dessutom kortare än den andra och hela den diagonala pagen som den ska vara e förstörd!!! ännu en person i min black list. fan natalie va ju så bra moooorrr!!!

jennifer anlände iaf till halmstad men satt då på en resturang och hon skulle direkt till tåget så vi får ses på lördag istället.

over and out.

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0