Helt sluut.

Oj vad trött man kan bli av att jobba!
Inga jobbiga tider men ändå.

Bodde hos Malin igår igen, vilket var mys.
Hon får JÄMT yatzy verkligen JÄMT! haha. Inge flyt för min del.

Mötte Tessan och Therese igår en snabbis. Mycket fin taturering, man blir lagom sugen att göra en ny. får bli till hösten ska fixa till den jag redan har först.

Har räknat ut att jag jobbar 8 v av 11 !! de e sjuuukt 3 veckor ledigt bara :S men de e klirr i kassan vill jag lova :D

För 3 dagar sen smällde jag bildörren i ögat, igår krockade jag i en vägg. och idag klirrade jag 3 muggar på jobbet.. Måste fan vila haha..

Ingen hopp träning ikväll, tråkigt men sköönt, orkar inte. ska till stallet iaf dock. För nästa helg går han på sommarbete.

Så blev de inge me den nya stugan heller :s kuuul!
skit fan. kanske blir en resa då istället. åh den här sommaren blir inte alls som planerad!!


Over and ouut.

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0