Home again..

Tjeenis!

För sliten igår för att orka skriva men ska nu försöka resumera Hultsfreds helgen så gott de går ;)

Blev lite försenad åktur men ca 7 på morronen var vi på g iaf!
Med "Wanted one night stands" och "Hell was full ¨so I came back bilen" i högsta hugg. HAHAHHAA.

Väl framme, lååång promenad till Campingen. Slog upp tältet hos Camillas vänner och checkade läget.
Träffade Malin + hennes lilla gäng osådär.

Artisterna dååå:
50 cent, Billy Talent, Ozzy Ozbourne, Timnbuktu, Gentleman, The Ark, Korn, Svenska Akademin, Mando diao, sahara hotnights var bara några av alla godingar man fick se.. vissa såg man dock mest för att dom kom till Sverige haha.

Stog längst fram på 50 och Gentleman iiih SÅ BRA!

Träffa Halmstad gänget lite oxå trevlans.

"MEN VAR E HATTEN DÅ?" haha klockrent, hela helgens kommentar.'
Skönaste grannarna som älskar att sjunga schlager HÖGT HÖGT me like.
Och Sköningar som vi träffa i brist på öl, så givmilda såå!

Thai wok, VILDSVIN (tro de eller ej skit gott), sprit och musik i massor.
Jaa jag ville helt enkelt inte åka hem.

Klart roligaste festivalen jag varit på någonsinn.

Ska avsluta med dagens i-landsproblem
"Fan va mätt jag är"


Hahaha. Over and out, en festival sliten, fortf. full? haha lite kan jag tro. Sara.



   
   

.

Im listening..
Postat av: ?

har aldrig träffat nån som jag relaterar till vildsvin förut.det känns skönt att jag har det nu.det är fantastiskt min vän, you made my day.

2007-06-19 @ 00:30:49
Postat av: Sari

Svar till ?:
Hahaha vet inte om jag förstår riktigt men men same shit haha.

2007-06-19 @ 17:12:23
URL: http://saarailona.blogg.se
Postat av: Nathew

men vännen, det är ju jag!du snubblar ju på dom, dödas av dom, äter dom,...osv....vad finns att inte förstå?cheers

2007-06-24 @ 22:47:38
Postat av: Sari

Hahaha ahaa då förstår jag.. haha aa jag njööt av att äta dom små jääävlarna som höll på att döda mig. hämnden e ljuuv :D

2007-06-25 @ 21:44:58

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0