HULTSFRED :)

Har jobbat nu på Lillsjön 2 dagar i rad.. Helt okej, för tiderna är så bra!

Drar till HULTSFRED inatt, 4 glider sandra och camilla förbi och hämtar upp mig.
Päronen kanske drar till Halmstad samma tid för att kolla på en stuga vi kanske ska köpa, niice.

Kom på att jag glömt min laddare hos Sandra så anne var en ängel som lät mig låna hennes PUSS!

Ååå vad jag är taggad.. Men har inte riktigt fattat att det snart bär iväg.

Tält panik!! men sara kirrar biffen som vaaanlig så stolt över mig själv.

Måste snart kila ner och packa de sista och sen ta ett lååångt varmt bad med hemma spa. för sån lyx kommer man ju inte kunna unna sig några dagar framöver :)

Alkohol, camping, bra musik, människor i massor here i cooome!



Over and out, you see me in the croud, or on the caamping !

Im listening..
Postat av: Angelica

yes, jag är alltid en ängel (A) hihi !
Ha det så jävla kul där nu,raring och ROCKA ifrån mig ffs ;D
älskar dig, finns alltid här så give me some call baby ; )

2007-06-12 @ 20:14:43

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0