Jobb, jobb åter jobb...

Har varit inneboende nu hos malin dom senaste dagarna haha, så har inte skrivit på ett tag.

Igår va de mys restaurang med halva tjejligan haha.
Plankstek och jordgubbar med glass muums!

Jag o Malin ska dit ikväll igen o käka pasta Jupp jupp! Haha.

Ja trodde att detta va min sista arbetsvecka sen 4 veckor ledigt innan 3-veckors jobbet i Halmstad. Men sådant var ju såklart INTE fallet.
Annelie från engla hår ringde och undrade om jag kunde jobba v 27,28 och 33. Men jag kunde bara nästa vecka (v27) så jag ställde upp. Där är det ju iaf roligt att jobba och träffa alla där igen så att så blir det.

Klippte Tessan och hennes morfar idag. Gick så bra så.

Känner mig helt slut, känns som jag far o flänger överallt.
Köpte en ny väska idag iaf, så jag e glad. En stor svart med kjedje handtag med rem i haha går inte o förklara så bra men i like it måste ha en stoor väska.

Kanske kilar in till stan i helgen och shoppar lite mer för löningen man får yeeah.

Men vecka 28 hoppas jag att jag o Jenffa kan ta en sista minuten!


Vet inte vad mer jag ska skriva.

Känner saknad. har fått värsta känslan över mig. skummt.
remember the good times we had before..

Aja ska kila och göra mig iordning nu för att sen dra till k-ängen och käka.

 

Over and out.

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0