Snart heelg.

Så skönt med Torsdag!
Sista Lillsjön dagen imorn då alltså yeah :)

Idag  på jobbet så stog jag o gjorde rent en potatis maskin, så sneglar jag ut mot bageriet och där stog kina mackan :) roligt att se ett ansikte man känner igen men vi pratade inget sa bara hej.

På lunchen berättade Per om en som jobbat med att sminka döda personer och göra dom fina innan dom begravs uusch, vilka historier bla. att när kroppen är död ett tag så skulle han lyfta liket från en bänk till en annan så låssna fötterna så de va som å hålla 2 gummistövlar bläää!

Sen pratade vi om gamla servitriser, att dom hade sådan sjuk utbildning och grymt bra betalt gämfört med idag.
Man kunde ju mkt mer då oxå.

Efter jobbet gled jag förbi Malins jobb med 2 lådor pannkakor till henne och ted i utflyttningspresent haha.
Så jag fick en glarre av malin så vi satt ute i regn-solen och mumsade. Smarrigt!

Engla hår ringde, ska jobba halv 11-2 på måndag, sen kanske onsd. torsd oxå. Ska bli roligt faktiskt!

Måste snart kila ner och städa men JAG ORKAR INTE!

Imorn blir de grillning och alkohol, mysigt, välbehövligt.

På lördag har jag tvingat hit mormor, så då ska vi shoppa :)
Älskar att gå i stan med henne, myys!

Over and out.

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0