Sommarlov :)

Igår var de smaka på Kungsan med mammsen, champange provning och mat i massoor myys!
Åkte sen till steffie som var med jessica och förade lite. mkt trevligt.

Sedan utgång, Starran sen Laroy sen La Camera. Laroy var inte min grej , inte alls kul tycker jag usch trångt och jobbigt och än en gång "för berusad" tss, måste va mina ögon eller nåt..
Efter det var de ju som sagt La Camera, ngns skiva men vi gled in iaf och hade skit roligt,.

Micke taxi körde oss hem så schysst, våran personal driver haha.
Hoppas de går bra med din patent för de ska de göra med min hihi :)

Sitter nu i min avslutningsklänning för vi ska nämligen ha skolavslutning kl 11. Sen e de sluuut :D helt otroligt!








Puss hej.

Im listening..
Postat av: Anonym

ääälskar din klänning. affär/märke? ha de braa :):)

2007-06-10 @ 13:49:53
Postat av: steph

GAAAAH !! skriv ngt nytt nån gång, lägg upp bilderna från Rålisdagen, nununu !!!! PUSSI, pssst. Har tappat telen,.... Igen, call ya när jag har en ny, puss

2007-06-10 @ 16:27:37
URL: http://stephanieh.blogg.se
Postat av: Sara

Anonym:
Tack så mycket :) det är en twist and tango köpte den på Highlight i bålsta.. sista så jag vet inte om dom fårn in nå mer.
Steph:
Har uppdaterat nu! bilderna is upp!
´Kirra ny mobil NUUUU

2007-06-10 @ 19:19:14

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0