Söndag

Oj längesen jag skrev, har inte riktigt haft tid må jag säga..

Torsdag var de avslutning, för bakis för att dricka dock, så de blev mys picknick i Rålis!
Känns lite skumt att 2 år har gått så fort

.    
   

Fredag.
Upp med tuppen för att göra Camillas student frisyr.
Sedan missade hon bussen så vi rallade in till Uppsala på 35 min!!! :)
Sedan åkte jag o Sandra hem till henne, fixade oss och mötte upp deras föräldrar.
Väl framme i Uppsala var de utspring, och flakåkning, fasen va kul de va! nu är man ju inte dåligt taggad!
Hem till Eva o Roger, med Camillas hela tjocka släkt, mycket trevligt :)
Efter det, utgång, start på Nivå sen trädgården en snabbis var tängt men fööör lång kö.
Så de slutade på ngn skiva iaf.. Haha slog vad med en kille på donken att jag kunde käka en heel meny 5 (9 chicken bits, stor pommes, cheesburgare och stor läsk) Klart man klara de lixom hahaha..
Första tåget hem inte dååligt trött.

   
   


Lördag.
Åkte in till Rålis med mamsen och brorsan, för att kika på när pappa sprang maran. så duktig så!
skulle aaldrig själv palla springa usch usch inte min grejj de där.
När allt var klart mötte jag upp Jennifer och hela hennes tjocka släkt i Rålis, satt o drack på Boule bar och de va riktigt roligt. Vidare till nåt ställe jag inte minns namnet på men de va trevlans. Taxi hem till Bålle, sjukt snäll taxi chaffuör, eller lite mesig kanske haha... Efterfest och sen hem, vid 7 igen! har så mkt sömn att ta igen så de e sjukt.





Söndag
Släkten kom förbi och firade moi! mycket trevligt, god mat och allt sånt där ni vet. lite för bakis dock not good not good!
Jaja har inte så mkt mer att tillägga om idag, ska upp o jobba imorn, ingen rast och ingen ro för mig inte..

Onsdag morgon bär de av till Hultan :D

Over and out.

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0