Tuuesday

Jobbat idag, tiden går mutcho foort, lunchade med Pär som berätta om galna resor till Ibiza och magaluf haha.

Efter jobbet kilade jag förbi Centrum, hälsade på Sara, som börjar jobba på Go west. Mkt trevligt, var så längesen jag såg henne. Men de får bli utgång snart bestämde vi.

Köpte present till Mamsen som fyller år idag så snart blire kina käk. muuums!

Jag har ångestvecka har jag kommit på. inte alls roligt men så är det ibland :S inte mkt att göra åt den saken.

Midsommar på Fredag. Galeet fort panik! blir nog inte halmstad iaf. ser ut att bli föra hemma hos Therese sen får vi se var benen bär oss. De e ju Firning av Malört oxå såklart ;)

Hallå Jenffa! träffa mej snart känns som eeeevigheter sen! Moorr.

Puss och hej.

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0