Underbara Fredag!

Så skönt med helg. denna vecka har verkligen känts seeg!

Onödig skoldag as usual. Gympa =kubb, engelska fika, lite håltimme, steffie visa buschen hahaha.. (får se nu om hon låter mig ha kvar det här inlägget hihi) sen skulle polisen kommit och pratat om droger men de dök aldrig upp så vi fick gå hem i stället too bad haha ;)

Blev spådd av Nathalie, vilket visade att jag aldrig kommer uppleva kärlek igen haha I KNEW IT!

Har precis gjort lite hemma spa, med anisktsmask och skummbad.. har inget annat att göra att fördriva tiden med =/ haha..

Längtar tills ikväll då jag känner på mig att brudarna har nåt fuffens för sig, för vi ska nämligen fira mig idag. =)

+ i kanten för att Jennifer inte åker förrän imorgon =)

3 dagar kvar.

Over and out.
   
Tentakel.                   Nya brills           Oj oj oj ;)
(urusel maskot)

Im listening..
Postat av: steph

HAHAHAHAHAHA !!!!!!!!!!!! FY FAN VAD SKÖN DU E "usel maskot" haha ;) NEJ NEJ BÄSTA

2007-06-06 @ 12:54:38
URL: http://stephanieh.blogg.se

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0