Lördag.

Fan va de här lovet har gått fort. för fort om du frågar mig.
Så på måndag e de back to bussiness.. ååh jag orkar verkligen inte.
Men sen e de iaf bara 5 v kvar till påsklovet, och efter de är de bara 8v kvar tills min dag haha.
Lååångt jag vet, men KORT för jag ska hinna med körkortet tills jag fyller år.
De känns rätt långt borta faktiskt men jag måste plugga lite på hem uppgifterna som man får från kursen och sedan gå dit och göra lite pärmar så ska de nog gå bra.

Ska snart åka till ica och handla lite käk. haha älskar att handla med mammas ica kort. vet ej varför hahaha, sen e de ju för att anne sitter i kassan oxå ;)

På måndag e de engla hår. och på tisdag ska jag ha mormor som kund i skolan, men hon är lack på mig för jag inte sa något tidigare så hon kunde tagit med sig fin kläder när hon ska till Stockholm ;) haha gulligt.

Päronen i danmark, men jag ska få en present har dom sagt. alltid roligt med överraskningar.

Veckans +
Att sova uuut!

Veckans -
Rhodos, vilken jävla skit resturang de har blivit. DÅLIG service, äcklig mat, sega jävlar asså.
Va mkt bättre förut när jag jobbade där när de va Gabby som ägde..

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0