Sjuuk

I tisdags var de presentutdelning och smörgås och vanlig tårte firande, men sjäälvklart får man typ en allergisk reaktion, haha trodde iaf pappa att de va så man blir sjuk och måste dra hem..
Missade till och med desperate pga det.

Va hemma igår, alltså inge jobb eller plugg, sköönt. Ska nog va hemma idag med, men imorn måste jag tyvärr gå för då har jag nationella :S

Får se hur de blir i helgen om jag kan följa med ut, skulle verkligen vara skit kul men får se hur jag mår och med legget osådär..

Jag har planerat mina pengar så ruskigt bra..
Kommer nog inte behöva jobba alls i sommar, fast de e ju klart att lita extra klirr är alltid bra o ha.

50 cent, Gentleman, Timbuktu, The Ark, Ozzy osbourne, Svenska akademin JA ALLA kommer till Hultan, Jag meeeed :D

Ciao.







Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0