Skoolan.

Har bara varit i skolan 1 dag den här veckan så de var dags att gå dit idag igen.
Orkade inte med gympan dock så jag får sitta o vänta tills engelskan börjar Nationella :O

Meen då föreslog min gympa lärare att jag skulle sitta och plugga om de va ngt prov eller sådant som det behövs till men det gör det ju inte.
Lina hojtade till iaf att vi har uppgift att checka in vårmodet  och lära oss allt om det till näst nästa torsdag, så jag ska kika runt i lite tidningar.

Hur sköna läxor har man inte ibland? ja menar de e ju bara roligt att läsa om mode, i vecko tidningar så va faan jag klagar INTE :)

Synd att det inte blir utgång ikväll, men de blir ladd till nästa helg eller hur honey?

Lycka till idag dommi. vi stöttar dig vet du!

Idag ska jag nog glida runt och söka lite jobb hade jag tänkt.

Igår drog morsan med mig till värmdö, hon skulle ha ngn dragning för några politiker på ett Hotell. Åkte för bi wallenbergarnas "residens" jävlar vilken kåk asså.

Fredag idag vilket är sjukt skönt, fick även veta att man e ledig tisdag och torsdag nästa vecka yeeah :)

Puss

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0