Slalom baby slalom

Torsdag idag, vilket betyder Fredag imorgon =D ska bli så skönt att få parta av sig lite av energin och skaka rumpan heela natten =)

Idag hade jag ingen killmodell så jag fick göra om en docka de va roligt, Therese var mycket imponerad haha!

GRATTIS till teorin gumman, duktigt av dig =) vi höll alla tummarna.. eller aa alla utom cattis för hon va på pms humör igen.

Snälla gubbe i 70års åldern, sluta ragga på mig när jag sitter i kassan, hahaha, men nu kommer de bli värre när de slank ur mig att jag jobbar varje onsdag.
Ska jobba söndag 7.30 - 13.00 suuck. men va gör man inte lixom, man ställer ju upp. haha

Jag har shoppat 3 linnen idag, känner mig nöjd med 2 av dem men inte den tredje... jaja sånt e livet.
Ska förhoppnigsvis köpa nya ballerinas imorrn på Nillsson, såg ett par snygga i en katalog jag fick hem.

Jaja, imorn blire full rulle hela dagen så de e bäst jag börjar krypa till kojs.
Puss


Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0