Söndag

Igår var jag som sagt hemma hos Sandra med brudarna jag inte träffar så ofta och de va riktigt trevligt med pizza, melodifestivalen, beck o allt som hör till.
Kom hem vid 3 så jag ställde iaf klockan om jag skulle palla upp till yogan men jag orkade verkligen inte.

Vaknade upp på fel sida och har varit världens sat kärring hela dagen men de e lugnt nu haha.

Ja, just nu längtar jag såå mkt efter sommaren och imorgon är de exakt 11 v till min dag!
De e helt sjukt, när jag började räkna veckor va de typ 34 och swiiisch är de bara 11 kvar :D

Jag blir så trött på alla patetiska jävlar som finns på denna jord.
Haha, finner inte ens ord.

Tycker även att du bettet dig lite skumt, men vi kanske inte duger alla gånger inget att göra åt.

PUSS

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0