Söndag

I fredags va de lite festande, tyckte att kvällen var sådär, roligt till en början men inte sen.
Jennifer babe, fyller 18 på tisdag :) lilla skit fan fyller före oss andra!

Idag åkte jag till jobbet med 20 i 7 tåget, kom fram vid halv 8. sedan runt 8, händer de som inte får hända, jag får tok migrän, börjar med att jag ser jätte dåligt, när jag plocka fram frukten, sedan går de över till en sjuuukt jobbig huvudvärk´, och det bästa av allt är att jag får inte gå hem, för vi var redan 2 man kort! Gaaaah! sprang och kräktes fan 2ggr de va heemskt. Men Jakob va gullig och stog o snacka o bjöd på tuggummi haha!

Så nu har jag bara varit hemma och vilat, ska nog skippa praktiken imorgon när jag mår så här, usch usch.

Jäävla Stephanie, hade gympa lektion i fredas, redskaps gymnastik. Gjorde frivolter o grejjer i trampetsen och tro de eller ej men jag hamnade faktiskt på fötter några gånger stoolt :D Men efter de har jag inte kunnat gått ordentligt för jag har sån sjuuuk jävla träningsvärk i låren så JAG DÖR! fattar dock inte varför, jag tränar ju ändå hyfsat ofta och jag stretchade efter.. skumt :S



Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0